Sidor

28 april 2012

Lång promenad.

Idag så tog jag en en kompis verkligen en LÅNG promenad.

Det finns ett mortionsspår i närheten av där jag bor, som jag och mamma gick i i måndags. Och i tisdags så gick jag och Alex samma spår, när vi kom hem den dagen så ringde en kompis och sa att nästa gång vi ska på promenad så vill han följa med, självklart.

Så när han kom idag var tanken att alla tre skulle gå, men Alex drog och spelade airsoft O.o
"hur långt vill du gå då?"-jag
"långt"
"ok, det finns ett spår som är en mil"
"men då tar vi den då"

Jag kan säga så här. När vi kom hem igen var vi jävligt trötta...
Vi var törstiga som in i helvete, benen värkte, och skavsår... Gaaah...

Men det känns jävligt najs nu. JAG HAR GÅTT EN MIL IDAG!

Vi gick efter det GRÖNA spåret.
I måndags och Tisdags så följde jag det RÖDA spåret.