Sidor

24 april 2012

Träning

Jag har träningsvärk of doom.
Ont i magen, ont i benen ont i rumpan ont i armarna...
But its worth it.
Jag simmade igår i 50 min
Och powerwalkade i 1.40 tim. Totalt ca 970kcal.

Och idag så började jag morgonen med powerwalk på 30min totalt ca 5km.

Bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna.




Min vardag just nu består mest av skola och träning. Jag kämpar med mina sista kilon, som inte är dom sista utan ganska många... Jag har gått ner halvvägs nu, så jag har lika mycket kvar. Det stör mig, eftersom att jag hade hoppats på att ha gått ner mycket mer tills nu. Men icke... Jag sliter så mycket jag hinner och kan med träning, simmar så ofta jag kan och får, promenerar och står på min nyinförskaffade crosstrainer. 
Jag tränar lagom mycket i mina ögon. Psyk och Älsk har sten koll på mig, så det inte går överstyr...


Jaja...


Hare gott, nu ska jag träna.