Sidor

25 april 2012

Trött? Pigg? Vad?

Mitt humör går lite upp och ner. Lite sådär AD/HD. Glad, arg, ledsen, sur, hyper, trött och så om igen.
Älskling blir nog lite irriterad på min rastlöshet, men efter att ha levt med mig i snart 5 år så är det nog ok. Han är van.

Idag har vi varit och stor handlat på cirtgross, så nu har vi mat för en hel månad framåt. Jag fick en uppsättning med RIKTIGA träningskläder av Älsk :D Jag har hittills tränat i mina mjukisbyxor och en t-shirt, men nu har jag alltså fått kläder som är ämnade att träna i :) Ska bli skönt att få inviga dom imorgon, då jag antingen tar crosstrainern eller går en power walk i skogen. Det varvet av dom olika 4 som finns så brukar jag ta det som är på 5 km, det finns 2, 4, 6, och 8km varv. Jag brukar ta kombon mellan 2 och 6 km varvet eftersom att dom korsar varandra i skogen.

Snart ska vi vidare ut på stan, strosa runt lite i affärer, och sedan ska vi på någon invignings fest i en butik. Får se hur det går, jag klarar inte av fester, det är för mycket folk. Efter detta ska vi äta middag ute, på reeestuuraaaangggg. ;) inte ofta det händer ^^

Nu ska jag fixa mig i ordning, kan ju inte se så här smutsig ut, hårt är otvättat och jag luktar nog skunk ;)

Bye bye! :D