Sidor

9 augusti 2012

håller jag på att tappa greppet totalt?






Alla bilder är ifrån google

Jag lever just nu på:

Lättsaltade riskakor, en om dagen med skinka keso och tomat, om det är en bra dag, en dålig dag skiter jag i den
.

Piller trillare i from av:
Lunelax, fat burner, och alevo fiber plus, samt vitaminer å annat skit



Varma koppen som jag silar bort alla bitar ifrån.
MAX en om dagen.
samt buljong tärning upplöst i vatten.


Jag vet att jag börjar bli sjuk, men jag mår bra av det på samma gång.
Jag har inte självskadat på hela veckan för jag har inte behövt jag har skött "dieten"
jag har inte spytt på hela veckan för jag har skött dieten, mina röster är tystare för att jag lyssnar på dom ang dieten.



En och annan varm kopp sockerfri oboy slinker ner då och då. Sjuhelsike massa te och kaffe.

I don´t need help... Yet...

Sista jag bad om den skickade dom hem mig för att jag inte var "självmordbenägen". Orkar inte ett till avslag så jag skiter i det,.  

Jag har gått ner 4 kg sen i måndags vilket gör mig glad, men samtidigt orolig.