Sidor

13 augusti 2012

Dagen har varit förvirrande.
Trodde att jag skulle börja skolan idag, men väl på plats, så sa dom att det inte är några lektioner på hela skolan idag. Jaha, då var det bara att åka hem igen.
Väl hemma kom deppen och klappa mig på axeln, tyckte att jag skulle joina på en kopp kaffe. Mindre intressant samtal hade vi då.

Sen var det att åka till psyk på möte, där jag fick veta att behandlaren går till glömt att fixa massa important papers...
Så vi bokade in ett möte med den stora läkaren om två veckor för att fixa dessa papper.

Hem igen och satt nöjd och glad i soffan, då jag fått veta att jag ska få ett kedje täcke (en typ av bolltäcke, googla...)

Deppen ville helt plötsligt ha ennu en kopp kaffe och gärna ett hål eller två i huden, sagt och gjort.

Jag hade varit självskadefri i en vecka om inte kniven varit allt för tillgänglig.

Nu sitter jag och deppen i soffan och tittar på en film tillsammans, har det halv trevligt, pladdrar på om livet.