Sidor

1 augusti 2012

Ultrarapid cykling


jag orkar inte känna längre.
alla varningsklockor som kan tänkas ringa, ringer.

jag är manisk idag.
it sucks.

mani suger.
mitt i allt fick jag för mig att måla om köket. blev sådär.
har städat hela hemmet med klorin, det stinker badhus här hemma nu...

tänkte fota flickan utan ansikte, men hon syns visst inte på kort. hon står på golvet iaf

Manin dödar mig, kan inte sitta stilla längre stunder.

Man kan väl tro att man kan föredra mani före deppisar. Men personligen är den fan så mycket jobbigare att inte kunna sitta stilla, ha hallisar mer än vanligt, prata i 120km/h och hoppa mellan olika aktiviteter. inte kunna gå till centrum för att man är rädd för att handla upp allt. inte våga ha datan igång av samma anledning.

Och bara vetskapen att denna mani kommer att vända och slå min i ansiktet med motsatsen och "hej psyk" blir nästa hållplats....