Sidor

25 september 2012

Down by the rainsbow I found a star

Att åka rulltrappa i tunnebanans blåa linje är lite som att åka frittfall utan bälte.

Jag är för övrigt utskriven och mår egentligen inte alls tillräckligt bra för det. Skulle behöva stanna där inne ett par veckor egentligen. Men vill inte erkänna det själv.

Jag är själv destruktiv på minst sagt nästan alla sätt som man kan vara det.

  • jag spyr upp det mesta jag äter
  • jag hetsäter och spyr
  • jag svälter
  • jag skär mig själv på dolda platser
  • jag bränner mig på tekokaren
  • jag "råkar" skära mig när jag hackar löken
  • jag slår mig med hammare, vilket har resulterat i trasig muskel på låret.
  • jag går medvetet barfota i skorna för att få skavsår
och en massa andra saker som jag inte kommer på just nu på rak arm.

Idag har jag varit ute och flängt ensam i lokatrafiken i tre timmar, fått ångest och hallucinerat ganska duktigt. Nu är jag hemma igen och mår piss, har tagit mina ångest tabletter men dom hjälper inte mycket längre. -.-

Nu ska jag väl försöka att få lite sömn, jag sover skit dåligt på nätterna trots fyra olika piller som SKA göra att man somnar och sover hela natten, men som uppenbarligen inte biter på mig...