Sidor

20 september 2012

inlagd och instängd

Sitter i sängen inne på mitt rum här på avdelningen och har lagom tråkigt.
Middagen var serverad för länge sedan, och jag känner mig återigen hungrig. Iaf sen dom ökade seroquelen...

mår skit, igen. Jag som mådde så bra för inte så länge sen.

I helgen kommer älskade Jennifer hit och hälsar på.
Syster jag älskar dig för det modet att du vågar komma till mig,
Jag vet att du är som jag, att du inte gärna besöka sådana platser i i onödan, och jag älskar dig för ditt mod!

Nu ska jag väl titta på någon film, och sura över att dom inte har sjuan på dessa tv, apparater. :P


Min rumskompis och jag kommer iaf överens så det känns bra, hon är lite mera kompis för varje dag. Vi pratar om allt med varandra. Känns skönt att inte vara allt för ensam här på avdelningen iaf.