Sidor

4 september 2012

Livet känns ok.

Livet känns faktiskt helt ok idag. Jag mår bra, känner mig ok i kroppen och ja det mesta flyter på.

Snart ska jag få börja i KBT för fobier och tvång, och inom kort kommer jag att få ett kedje täcke. Känns helt underbart!

Lunchen är i full gång, blir korv å grönsaker i ugn. Älsk nämde något med bacon, men det är ju jag som lagar maten och där med bestämmer ;)

Har stickat färdigt bebis tröjan, som jag påbörjade när jag var gravid, men inte velat fortsätta med när jag fick missfall i v 10. Men nu är den iaf klar.

Dreadsen är också färdiga nu ska dom bara in i håret, Lillskiit ska hjälpa mig med det någon dag. (Tack)

Sitter och slö tittar på tv.

Måste förmå mig själv till att städa, i helgen så kommer Jhna och Björn hem till oss, vill via mitt hem ifrån den bästa sidan :)

Känner mig kreativ idag, vilket jag inte gjort på månader, jag vill pyssla pyssla pyssla, men jag kan inte det så länge det är stökigt, jag tappar lusten om det inte är rena ytor. Så så fort lunchen är klar och äten så blir det städar tajm och sen pyssel :D