Sidor

9 september 2012

skit dag.

Dagen har väl varit helt ok. Egentligen.
Vaknade kvart över sju av att en viss person ringde och frågade varför jag ringde igår, vilket jag inte gjort, jag hade inte ringt personen och ble nog få komma in till psy en psykos, och behöver nog få komma in till psy en psykos, och behöver nog få komma in till psyk ett tag. Men det är lite svårt att få denna att förstå det själv, för denna person fattar inte att den är i psykos just nu. Div ingen sjukdomsinsikt.

Det är lite jobbigt, vad man än säger eller gör så funkar det inte...

Jaja nog om detta, vaknade nästa gåmng ca två timmar senare av att Älsk ringde och frgade om jag kunde komma ner med lunchen som han glömt hemma, blev skit förbannat på ringandet och skrek ut honom och slängde på luren, för att femtom minuter senare ringa upp igen och be om ursäkt för att ajg skällde ut honom.

Upptäckte att mina cigg fått fötter och fick tilbaka lite minnen ifrån i går kväll, då ajg själv var något borta i huvudet, altså lite psykotisk själv, och måste väl ha fått en brillijant ide om att göra mig av med ciggen...

Så gick till jobbet och lämnade lunchen och fick en cigg.

Kännde att jag inte mår tillräckligt bra för att vara ensam hemma idag, så jag gick hem till mamma, och hade sällskap i några timmar.

Väl hemma så kom personen jag pratade om i början av detta inlägg hem till oss, och satt och babbalae för sig själv om div saker. Denne var helt frånvarande. Satt och babblade om kidnappningar och att tv inte är ok. ect ect ect. Precis så som psykotiska personer brukar sitta och göra. Gaaah, bara tanken på att jag själv är så i perioder skrämmer mig.



Just nu känner jag mig deppig, har redan skurit upp armen, jag som inet gjort det på två veckor, har nu åter igen nya sår på armanra som lär bli infelterande nu när hösten är på g...... typiskt.


Har inget att göra, sitter i sovrummet, som jag gjort senaste veckan, isolerar mig allt mer, och mår väl för varje dag lite sämre än dagen innan. Känner mig destruktiv, anorektiskt, bulimia, och självmordsbenägen, och frågan är hur länge jag orkar innan jag lägger in mig själv.