Sidor

5 oktober 2012

O.o

Dagen isig igår var inte så där jäkla bra faktiskt.
Mådde dåligt, kännde mig destruktiv och ville bara försvinna en stund.
Den destruktiva biten tog över så pass mycket att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till, det enda jag visste var att jag måste få komma ifrån mitt eget hem en stund, så jag gick ner till systemet och köpte vinare och groggvirke, gick hem och tog några glas, för att sedan upptäcka att det gjorde saken värre.

I ren desperation ringde vi älsk ena syster och bad om att få rymma hem till henne en stund, det blev ett varmt välkomnande i deras hem, jag hade inte duschat på ett par dagar och såg ganska illa ut, och systern lyckades (tack) övertala mig å ta en dusch, och fy fasiken vad skönt det kändes efteråt, vi satt och tittade en stund på tv, och började känna oss färdiga.

Vid 22 tiden åkte vi hem igen, och det kändes mycket bättre.

Vaknade flera gånger om under natten av mardrömmar om destruktiva beteenden, mordfall, och kidnappningar, så jag gick upp och petade fingrarna i halsen tills jag spydde galla, kände mig bättre för någon minut och sen kom ångesten.

Jag mår just nu inte alls särskilt bra, men det har jag redan sagt, och tanken på att jag inte träffat min psykolog på tre veckor sliter på mig, hon är sjuk. Ja... Och det får jag lida för.