Sidor

6 oktober 2012

Dagen

Dagen i sig har varit helt ok, det har flytit på, lite sura miner mitt på dagen men inte mer än så egentligen. Känner nu att mitt humör har sjunkigt något, känner mig mera lättpåvärkad än tidigare idag.


Men det är så det är i min vardag alltid, "life of a bapolar" som jag brukar säga.

Imorgon blir det att spendera dagen hemma hos en kompis, hoppas att det inte blir allt för mycket ångest över det. Helst vill jag bara få vara hemma, vara ifred en stund, det har varit någonting varje dag hela denna vecka. Har inte fått någon som helst egentid egentligen. Och egentid för mig är jätte viktigt. Annars brukar jag tillslut gå i väggen.

Har försökt att pyssla lite idag också, inget stort projekt, batra fortsatt på mina handledsvärmare. En är nu klar, så nu är det en kvar. Kanske ska ta med mig det i väskan imorgon ifa jag behöver agera av mig från ångest.

Nu ska jag titta lite på tv, och sen gå och lägga mig.

Har iaf lyckats med en sak i dag. Inte äta mer än 500 kcal. Har ätit 398kcal. :)