Sidor

6 oktober 2012

jag mår bra (skit)

Lyssnar på Colony 5 på spotify, känner mig lugnare idag än igår, men som jag sa till älsk i morse, "har du märkt att jag mår sämre på kvällen?" och ja, det har han gjort. Undrar varför det är så egentligen, har alltid haft så, att jag mår sämre på kvällen än vad jag gör på dagen. Om det har något med att man kanske är mera utvilad på dagen och snabbare blir trött eller något. Skit samma, what ever. Orkar inte finula på det just nu.

Igår var vi på middag hos Älsk syster, han har tre systrar, om ni undrar. Jaja. blev pizza till middag, jag åt som vanligt en "Altono" med vitlökssås.
Mot kvällen började jag nå sämre, och det blev svårare och svårare att hålla masken "jag är ok", dom började fråga "hur är det carro?" ja. "jag mår bra" (lööööögn)

En standars fras jag ofta säger, jag mår bra (skit) jag är ok (jag vill dö) mår du bra-jadå (nej för fan)

Men det är bara för att slippa den där konstiga dele i sociala samanhang, man frågar alltid, hur mår du och man svarar alltid jag mår bra, själv då, jodå det är bra, så är det bra så, man ortsätter inte.

Skulle jag däremot svara hur mår du, jag mår skit, JAHA, VARFÖR då då. Man svarar ju inte varför man mår bra, men när man mår dåligt så klommer motfrågan varför. jag säger ju inte som svar jaha, VARFÖR mår du bra... Ja ni fattar nog vad jag menar.

Igår mådde jag sämre än  vad jag hade kunnat må, jag hade glömt ta min morgon medicin, och mådde därför lite sämre än jag hade kunnat göra. Bara tanken på hur jag skulle må utan mina mediciner just nu skrämmer mig.