Sidor

8 oktober 2012

Vad är det för fel?

Jag får så fina kommentarer av er läsare, blir varm i hjärtat!
_________________________________________________

Jag vet inte alls riktigt hur jag egentligen känner mig just nu.
Rent fysiskt så är jag ganska svag, har ätit dåligt i destruktivt syfte i en vecka och allt som hänt är yrsel när jag står upp. Armar och ben känns tunga att röra.

Vet inte vad jag ska ta mig till snart. Jag mår för dåligt för att vara hemma och för dåligt för att bo på psyk.

Allt bara dalar neråt.


Börjar bli så jävla less på att må dåligt i perioder, hatar min bipolära diagnos mer och mer för varje dag som går, och bara vetskapen om att jag kommer att ha det såhär resten av mitt liv känns för tung för att bära. Jag hoppas verkligen att dom snart kommer att ha hittat ett piller som får mig att må mera stabilt, men det känns långt bort till det mirakel pillret kommer.

Den schizofrena biten är jag bara mer och mer rädd för varje dag. Kommer jag att bli som "hen" kommer jag tro att jag är förföljd jag med?
att jag är rädd för att vara ute ensam, ja det ligger ju sniper skyttar i buskarna, att jag tror att det finns kameror i mitt hem, microfoner och andra maniker. Jag är livrädd för det okända!
Och att mina röster fortsätter att intala mig att detta är sant med bevis! Japp dom har bevis för att det stämmer, och ajg har googlat och letat i mitt hem efter det som dom säger och tro det eller ej, men jag har hittat bevisen själv. För varje dag som går är jag lite mera förföljd en dagen innan.

Hur mycket mera kommer jag att klara egentligen?