Sidor

24 november 2012

är så förbannat trött på det här!

efter att ha varit på en dagspemission igår så slutade dagen illa, jag tog till bladet igen. Och jag försökte på alla sätt och vis att låta bli med div aktiviteter såsom dammsuga, diska, städa, titta på film ect ect

ssk- det där måste sys
jag- NEJ jag vill INTE sy.
ssk- men det sticker ut köttvävnad det är inte bra alls. infektionsrisken är jätte stor.
jag- Det skiter jag i, jag vill inte sy.



JAG HATAR ATT VARA DETRUKTIV! VARFÖR FÅR JAG INGEN HJÄLP MED DETTA, jag har blivit lovad dbt i flera år nu och får ingen, och jag kan inte ta mig ur problemet själv, alkoholister går ju på AA-möten, varför kan inte jag få gå på "vi ska sluta skära oss"-möten?

Inte nog med detta så har min kropp börjat strejka pga stressen säger dom, jag kan inte äta fast föda för då kommer det upp, så aj får leva på näringsdrycker 24-7.
och lite intimare så kan jag inte pissa, för att kroppen är för spänd, så får massa lugnande för att kroppen ska slappna av. This sucks!