Sidor

4 november 2012

i can´t forget you when you´re gonne

Drack mig full på vin igår, blev lullig i huvudet, och rösterna försvann något, dom var inte lika intensiva, ska man bli alkis kanske? Så man får må bra lite oftare? Nä. Ska inte bli alkis, men det skulle vara nice å slippa rösterna lite oftare.

Lyssnar på musik och mår väl just nu helt ok. Är ensam hemma, och vet inte vad jag ska hitta på. Orkar inte gå någonstans, samtidigt som jag inte orkar vara hemma.
Time makes it go faster-lenka

Sitter och googlar självskade bilder. Som något slags mellanting. Antingen självskadar jag mig själv och stirrar på det, eller så googlar jag på det och m¨år bra utan att ha självskadat. Ungefär som att dricka vin. Ja.... Hehe, vet knappt vad jag babblar om. Hehe.. Känner mig lite konstig idag. Men det är jag ju typ alltid, lite konstig.

Fick en jätte konstig kommentar för någon dag sedan. Personen frågade om jag kunde göra en video när jag självskadar och lägga upp på youtube så hen kunde titta på den. hmm....
Svaret? jag svarade aldrig, det var ju anonym så ja. Men nej anonym jag tänker inte göra en sådan video. Gör en själv ist. idiot...