Sidor

21 november 2012

no line

Jag har ingen som helst koncentrationsförmåga just nu. Jag kan inte titta på film, jag kan knappt skriva, och jag känner mig trött och rastlös p´å samma gång. Jag har självdestruktiva tankar hela dagarna, och kan nog erkänna att jag redan skurit mig idag och igår, inne på avdelningen, men som tur va hittade dom rakbladen och tog dom ifrån mig. Så nu har jag inget att skada mig med längre vilket egentligen är bra, men abstinens för mig.

Alex och Robin kommer hit senare idag och hälsar på, och på lördag kommer älskade syster Jenji. Vad vi ska hitta på det vet jag inte, men något kommer vi nog på, kankse kan sitta i pyssel rummet Jenji och jag, jag och robin samt Alex ska till ica maxi och köpa godis och annat man kan tänkas behöva på en avdelning som detta.

Jag har bett om att få prova concerta då Dorina haft så bra effekt av den så hoppas jag på samma sak, men överläkaren här är så förbannat sen så får nog inte svar på det förrens imorgon.
Jag är så trött på att må dåligt, jag orkar verkligen inte mer, och kan nog erkänna att självmord blir mer aktuellt för varje dag som går, och det är av just den anlendingen som jag valt att lägga in mig, för att skydda mitt liv.