Sidor

8 november 2012

tro mig någon!

Jag försöker hänge med i blogg världen, läsa och kommentera, men jag är bara så slut i kroppen och huvudet att jag knappt orkar bry mig om mina älskade blogg vänner.

Var på psyk möte idag, dom ville prompt lägga in mig ett tag, men som vanligt så vägrar jag in i det sista, men det är nästan så att jag funderar på om det inte är dags igen. Kanske ta det nästa vecka.
Rösterna styr lika mycket idag som igår, jag ska snart gå och karva ut lite mera maskar. Fick ut fem stycken i morse. Blev väldigt förvånad när jag berättade om maskarna för min behandlare och läkare "ja men det är väl klart att maskarna är på riktigt, du ser och känner dom ju" trodde dom skulle säga som alla andra "it's all in your head".

Ska snart fortsätta med kod letandet. Känns som att det aldrig tar slut.