Sidor

4 november 2012

why?

Ni är dåliga på att kommentera, inte för att ni måste det, men jag ser ju att ni läser och sen bara lämnar min blogg som om det borde en disktrasa, för att åtyerkomma någon timme sernare för att se om det har blivit någon uppdatering om mitt misära liv som kan vara interssant att läsa.

Bara för att jag skriver detta så förlorar jag väl en hel del "bevakare" men då vet jag ju iaf vart jag har er.

Har iaf tagit mig tiden att städa mitt hem, så nu är det beboligt igen, ni skulle ha sett kaoset, saker överallt och dammigt ect. Men nu är det rent och fint med rena ytor.

själv är jag trasig idag, har som vanligt självskadat igen, frågan är varför, har aldrig något bra svar på det, för ibland finns det inget vettigt mänskligt varför.
Hallucinerar ganska så duktigt just nu, kommer på mig själv med att sitta och prata med kuddarna, fråga dom hur deras dag har varit och dom svarar, och en konversation har inletts med en kudde. Upptäcker att jag skriver på papperslappar på något påhittat språk som jag i skrivandets stund förstår men i vaket tillstånd bara ifrågasätter mitt sinne.

Sitter och fryser, det är iskallt i min lägenhet, vet inte varför, jag öppnade för några timmar sen balkongdörren när jag städade, och jag tror att kylan hänger kvar sen dess.