Sidor

12 februari 2013

allt och absolut inget...

Jag vet att jag inte bloggar så mycket just nu, och ärligt så vet jag knappt vad jag ska skriva. Det händer så mycket men ändå så lite här hos mig. Livet flyter på trots div motgångar. Står just nu i en korsning med massa olika vägar att välja på. Och jag vet inte vilken jag ska ta, för varje väg som jag inte tar så förlorar jag något viktigt och det vill jag inte, så just nu har jag kört fast. Jag vet inte vad jag ska ta vägen. En karta vore inte fel.

Idag mår jag både psykiskt och fysiskt dåligt, är utmattad på båda fronterna. Har mycket problem med självskador, deppisar och manier, och ovanpå det så fick jag maginfluensan i natt.
Har fått "nya" mediciner av psyk, så mitt humör har äntligen börjat stadga sig. Även om det är vingligt på linbanan så har jag nu en säkerhetslina på mig.

Jag har inte så mycket mer att säga just nu. Egentligen vill jag vräka ur mig allt här. Men då jag har gjort det så har jag fått det tillbaka som ett knytnävsslag i ansiktet mest i from av kommentarer men ännu flera mail. Jag vet inte om det är samma person som skriver dessa saker eller om det är olika personer. Orkar inte bli sparkad på just nu, så jag håller det för mig själv.
Och inte nog med det så är det femte gången nu som någon försökt att hacka mitt mailkonto. Vet inte vad jag ska göra. Byter lösenord varje dag nu för tiden. Är så trött på detta. Vad tror dom att dom ska hitta? Har även fått meddelande om att någon skapat ett mailkonto på en hemsida i mitt namn, samt ett konto på en aktionssida. Förstår inte poängen. Och inte nog med detta så har jaa hittat en person som skapat en identisk blogg med mig, snott bilder från bdb och bloggen och använder det i den bloggen. Har kontaktat hemsidan om detta, men inte fått ett svar, så nu vet jag inte mer vad jag ska eller kan göra åt detta...

Som sagt. Så är jag väldigt trött på allt....