Sidor

12 mars 2013

allt och inget.

Ja. Livet lever vidare, oavsett om jag hänger med eller inte. Haft fullt upp i två veckor, med både telefonsamtal, möten och kompisar. Känner mig trött. Utmattad.

Igår så skulle vi ha middag hemma hos oss med två kompisar, och på vägen hem ifrån affären så fick jag självklart en psykos... Underbart. Eller inte. Har inga direkta minnen av vad som hände. Minns bara att jag kände mig trött och lite yr i huvudet, och i nästa stund vaknar jag i sängen. Så det är en lång lucka där emellan på några timmar. Hatar när det händer, tycker att det är pinsamt. Kompisarna hade inga problem med det. Men det kan omöjligt vara kul. En av kompisarna tog hand om mig eller a, mitt andra jag. Lekte å så. Men ändå. Det är pinsamt.

Mitt Internet är fucked up. Har Internet till telefonen och till Alex dator, men inte till min. Lyckades få det att funka tillslut genom att koppla in nätverkskabeln. Men den vill inte jag ha i hela tiden, så vette fan vad som är på tok... Lär väl behöva ringa till någon data kunnig kompis igen... suck...

I onsdags så sov jag över hemma hos Dorina. Vi satt mest och snackade, och knapprade runt på Internet  Det var kul. Hade trevligt ^^
På torsdagen var jag på åter besök på Stockholms heart center. Dom gjorde ett ultraljud på mitt hjärta, jag fotade det och spelade in en kort film i mobilen på hjärtat när det står. Älskar kroppen, vill veta allt om den. hehe. Läkaren tyckte att det var kul. "det är inte så många som är intresserade så det är kul när det kommer sådana som dig som vill veta"
Jag fick iallafall blodtrycks medicin, för att min blodtryck var as högt! Jaja, hoppas att jag slipper äta det resten av livet eller vad man ska säga.

Idag hade jag tänkt att gå ut och fota lite, men det blev aldrig av. Jag fastnade i min korsordstidning ist. Och nu är det mörkt ute. Så bilderna lär inte bli särskilt bra och sen vill jag inte vara ute ensam när det är mörkt... synd... Jaja. Jag får väl fota i morgon ist. Funderar på att följa med Alex och Robin ut till skjut-banan i morgon. Då kan jag ju fota där :)

Nu har jag inget mer att skriva.... Får skriva mera en annan dag ist. när jag kommer på vad jag vill ha ner.
Här kommer iaf lite bilder från min nya kamera :)

Update. Lyckades inte få in en enda bild, ska köpa en minnesläsare i helgen, så ni får dom då :)

Ha det gott :)