Sidor

12 mars 2013

Avskuren muskel

Känner mig klumpig, värdelös, och egoistisk.

Även om jag var ärlig mot min sambo, min make, mitt allt, berättade som det var, sa vad som hänt, och varför. Så känner jag mig så elak och hemsk.
Det hände på grund av aggression. Ilska mot kommunen och deras djävulskap. Det berodde på ångesten som byggdes upp, besvikelsen på hur man blir hanterad.

Men det känns ändå så onödigt, varför var jag tvungen att göra såhär. Jag hade lika gärna kunnat kasta stenar i skogen, men valde ändå trots detta att skära mig.

Vårdcentralen gjorde bedömningen att jag skurit av en del av muskeln, och att det är därför som jag delvis tappat känseln i handen. Och att smärtan i från såret går från handen upp till mitten av överarmen.

Känner mig så onödig. Varför gjorde jag så här.....


Tack Jimpa för att du var närvarande över skype när det hände, <3 span="">