Sidor

13 april 2013

Det finns ordning i kaos

Kaoset ifrån igår är idag betydligt mycket lugnare.

Jag har haft många djupa samtal hela dagen och känner mig trött rent psykiskt. Men betydligt mycket piggare än igår. Jag är glad att jag har så många runt om kring mig som backar upp och stöttar mig när min vardag blir jobbig.

Jag har nu förstått att detta är nog det bästa valet för mig, och har börjat infinna mig i det. Jag känner mig klokare nu och mera mogen i min handling.
Jag ser nästan fram emot den nya starten som är på ingång. Exakt när den träder i kraft är ännu oklart. Och jag är glad över att jag inte är ensam i detta.

Jag vet att jag talar i gåtor, men ni som känner mig och har pratat med mig vet vad detta handlar om, och jag ber er att fortsätta hålla det hemligt. Jag vill själv vara den som går ut med informationen när jag och dom inblandade känner oss redo.