Sidor

3 april 2013

Finbesök från Lindesberg (örebro)

Denna vecka har jag Jimpa här i Stockholm! Lovley!!!!

Haft as kul denna vecka! Hunnit spela biljard, kolla på högvakten i Gamla stan och spelat div brädspel! Och ovanpå allt detta så har man även hunnit träffa finaste Doddan! :D

Haft som sagt super kul, även om mitt morgon humör inte är att hänga i julgranen :P
Imorgon blir det kanske mindre kul för Jimpa eftersom att jag ska på psykmöte, han ville följa med även om han bara kommer att få sitta i väntrummet i ca 1 timme... Jag sa att han får vara hemma så länge om han vill, men nope :P ^^ Fina Jimpa, han är så snäll! <3 p="">

Just nu sitter vi och tyittar på semifinalen i Hokey, Linköping mot skellefteå, just nu står det 0-0, jaja, hoppas att SAIK vinner :P Såklart ;) Tittar aldrig på sport annars för att jag blir så uppspelt, och det är inte positivt om man säger så.... Jag blir snarare mer åt det aggressiva hållet. Jaja, någongång ibland är väl ok, Jimpa ville se den så okej då :P ^^

Alex är inte hemma just nu, han är ute och går med en kompis, lär väl inte vara hemma än på ett par timmar. Det brukar ta ett tag, och för en stund sen ringde han och sa att han och denne ska åka och titta på dennes nya ponny, någon mil längre ut på ön. Jaja Hoppas att den är fin ^^

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om detta, har annat att skriva, men det tar jag en annan dag, för det är inte relaterat till dagen :)

Här kommer ett urval av bilder ifrån veckan, även om den inte är slut riktigt än :)