Sidor

11 april 2013

Home terapi

Jag mår något bättre idag och igår, men humöret svajar likt en flagga i vinden. Har redan hunnit med två psykoser och en jävla massa hallisar. Gråt attacker och manier.

Idag så kör jag lite home terapi. Jag försöker att hålla mig själv sysselsatt ihop om att inte bracka ihop totalt.
Började morgonen med att inte kunna öppna ögonen för att jag var för trött. När jag väl lyckats ta mig upp ur sängen och gråtit färdigt efter dagens första dos av ångest så satte jag mig vid datan i hopp om att få lite stöd av någon som var online på skype. Men alla var offline. När en människa tillslut loggade in så verkade det inte som att det var läge att spy ut mina tankar. Väntade ist in att Jimpis skulle logga in, men detta hände ju såklart inte.
Så för att komma på andra tankar så fortsatte jag projekt rensa vinden. Det tog sin lilla tid, och jag är ironiskt nog fortfarande inte klar. Längst vägen var jag tvungen att sätta mig ner på golvet ett flertal gånger och bara låta ångesten komma och försvinna för att kunna fortsätta.
I längden så förstod jag att detta inte kommer att kunna gå, så jag var tvungen att gå ner i lyan och ta stesolid, la mig på soffan och pustade ut en halvtimme, och fortsatte sedan rensningen.
Gick fem vändor till kontainern som står på parkeringen ca 200m bort. Suck och stöd, slit och släng.
När jag skulle kasta div saker över kanten så tappade jag ett flertal gånger objektet i ansiktet, så känner mig nu lagom blåslagen... hehe....

Jaja..... Nu får jag väl ge mig själv en uppmuntrande klapp på axeln och säga, well done Carro.

Här får ni en bild, på det jag lyckats rensa ut nu. Kan ju som sagt säga att det är lika mycke kvar.