Sidor

15 april 2013

Idiotisk destruktivitet


Då har man än en gång skurit av en bit av en muskel, denna gång i över armen, resultatet är att jag inte kan använda armen fullt ut. Kan inte vika ut armen, jag tappar saker när jag håller i dom, när jag skriver så bli bokstäverna krokiga och på tangenterna trycker jag på fel knapparna.....

Känner mig lagom intelligent...



Ovanpå detta så har man lyckats få sig en infektion i såret på smalbenet, geggar och luktar illa. Försöker hålla det rent, genom att tvätta det ofta, och hålla det luftigt.
Alex tycker att jag ska gå till vårdcentralen med benet. Och även med armen eftersom att enligt honom så behöver det sys. Jag är ju lite konstig och tycker att såren inte är så farliga, men när jag tittade på det imorse så förstår jag nu vad Alex menar, det behöver garanterat sys. Men jag orkar inte.
Jag orkar inte bli stamkund på vårdcentralen...

Visst ser det mysigt ut ;)