Sidor

30 maj 2013

No title

Det blir nog några fler inlägg ändå.  Iallafall tills jag har fixat en ny blogg.
Jag har sovit dåligt inatt. Vaknade ofta av olika drömmar.
Jag har självskadat som en idiot igår också. Så nu har jag flera stygn än vad jag kan räkna.
Zascha kommer idag. Ska bli kul att se henne igen. Blir så glad när hon kommer.

Jag har fått pyssla framsidor på anteckningsblock till personalen i syfte att må bättre och att minska självskadebetendet. Ska fråga om jag kan få göra fler Idag.

Jag mådde åt helvete igår. Grät ena stunden och var apatisk andra stunden.
Imorse vaknade jag nästan glad och sa det till min kontakt person här. Och ca tio minuter senare mådde jag sämre igen.

Personalen ska snart hjälpa mig att göra ett nytt dags schema.
Ska även få hjälp att lägga om såren.

Nu orkar jag inte skriva mer. Börjar må för dåligt för det. ♥