Sidor

10 maj 2013

orkar inget mer snart.

Känner mig så trött hela tiden.
Vet inte vad eller varför eller hur jag ska bli piggare.

Försöker fördriva dagarna med för hög musik och chattande med folk.
Haft en helt ok dag idag ändå, trots allt som hänt.

Fick brev på posten idag. Har fått godkänt att flytta.
Så snart flyttar jag från min tvåa till en etta. Ska bli skönt. Komma bort ifrån denna lägenhet, glömma allt som finns och funnits i denna lya.
Mamma har sagt att hon kan hjälpa mig att måla och tapetsera i den nya lägenheten, så nu har jag faktiskt kunnat börja små titta lite på tapeter och så.
Börjat planera hur jag vill ha möbleringen och vad som behöver köpas till.

Min psykolog ringde för en stund sen och berättade att mobila teamet kommer i helgen och tittar till mig.
Vet inte vad jag ska tycka om det. Det är väl bra antar jag, att dom kommer och tittar till mig. Dom pratade även om att jag kanske ska få nått slags armbands larm, såna som tanter har. När jag känner att jag är på väg in i psykos, eller skurit mig illa, så trycker man på den så kommer det någon ganska snart där efter.
Vet inte om jag vill ha en sån. Känns så fånigt.
Dom bad mig iallafall att fundera på det.

Nu s¨ska jag nog bara slappa med lite tv spel. Nintendo is da shiet