Sidor

1 juni 2013

Hur länge till går det?

Jag har inte ätit på 72 timmar. Börjar känna mig trött i kroppen.
Dagen har varit ångestfylld. Mycket självskada tankar. Och jag har redan skurit mig.
En jourläkare blev kallad till avdelningen.
Hon ville att jag skulle sy. Men jag sa nej för att jag är rädd för sprutor.
Då ville hon tejpa och jag sa återigen nej. För att jag hatar tejp.

Jag vet inte längre vem jag är. Nästa vecka runt den 10/6 är det planerat att jag ska bli utskriven. Men jag vet inte om jag är redo. Men jag måste om jag ska hinna fixa inför flytten.

Sitter just nu och tittar på tv. Men ögonen är fästa på rutan men hjärnan tar inte in informationen.

Jag vill skada mig hela tiden. Tur att personalen kollar till mig då och då.

Har försökt att hålla mig i skinnet med att måla. Det har fungerat sådär.